Tesco chce podnieść liczbę zamówień mobilnych o kilkanaście proc. dzięki nowej aplikacji

Autor: dlahandlu.pl 14 maja 2014 14:35

Tesco Ezakupy wprowadza nową aplikację mobilną, umożliwiającą składanie zamówień „prosto z lodówki", przez skanowanie smartfonem kodów kreskowych produktów, których w domowej spiżarni czy lodówce powoli zaczyna brakować. Firma szacuje, że nowa aplikacja przyczyni się do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy.

Od stycznia minionego roku klienci korzystają z mobilnej wersji strony internetowej Ezakupy, jednak firma wprowadziła dedykowaną aplikację na smartfony. - Dzięki nowej aplikacji klienci mogą zamawiać produkty jadąc autobusem, wracając z wycieczki pociągiem, czy w domu, skanując kody kreskowe na opakowaniach kończących się produktów - mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco. 

Oprócz klasycznego wybierania produktów i skanowania kodów kreskowych, aplikacja Tesco umożliwia zapisywanie list zakupowych i wysyłanie ich e-mailem. Obecnie, z aplikacji mogą korzystać użytkownicy smartfonów z systemem Android, zaś do końca maja firma udostępni wersję na system iOS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane