Tesco chce podwoić liczbę otwarć z 2010 roku

Autor: portalspozywczy.pl 6 kwietnia 2011 09:53

Tesco może otworzyć w 2011 r. ok. 120 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej. W 2010 r. Tesco oddalało do użytku prawie 60 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej. Teraz planuje otworzyć dwa razy więcej powierzchni.

Na ubiegłoroczny wynik składa się 29 sklepów małych formatów (ok. 1 tys. mkw.) oraz 14 hipermarketów kompaktowych i dużych hipermarketów. W sumie brytyjski operator otworzył w ubiegłym roku Polsce 42 nowe obiekty. W tym chce podwoić te liczby.

Władze sieci deklarują, że w najbliższych latach chcą postawić w Polsce na rozwój mniejszych formatów sklepów, można więc założyć, że ze względu na mniejszą powierzchnię planowych sklepów liczba otwarć będzie dużo większa, niż ewentualnie podwojenie otwarć do 84 placówek (skok z 42 otwartych placówek w 2010 r.).

Tesco Polska z ok. 360 sklepami jest jedną z największych sieci handlowych na polskim rynku.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane