Tesco chce przyciągnąć klientów inwestując w ceny

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 29 sierpnia 2014 12:22

Tesco po raz kolejny obcięło ceny najpopularniejszych produktów. W przypadku największych sklepów sieci liczba towarów w obniżonych cenach sięga ponad 450. - Każdy produkt o obniżonej cenie został odpowiednio oznaczony przy półce, by klienci mogli porównać poprzednią i aktualną, obniżoną cenę - informuje spółka.

Nowa kampania cenowa nosi nazwę "Niższe ceny na dobre".  

Przypomnijmy, w ubiegłym roku podczas kampanii „Ciach!" Tesco obniżyło ceny tysięcy produktów. Według danych sieci, dzięki akcji klienci już podczas pierwszych tygodni trwania kampanii zaoszczędzili prawie 15 milionów złotych. Tesco obniżyło wtedy ceny, m.in.: świeżej żywności, produktów spożywczych, chemii gospodarczej, czy kosmetyków. Jak informuje Tesco sprzedaż herbaty (popularnej marki) wrosła w pierwszym tygodniu akcji o 100 proc., a oleju roślinnego o prawie 150 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • lm 2014-09-17 20:05:43

    tesco musi dorównać do rynku i dopiero mówić o obniżkach/czy do cholery wy tego nie widzicie/gdzie są odpowiednie służby /zapytajcie swoich pracowników gdzie robią zakupy/.To takie proste a może dać dużo dobrego.

  • obiektywny 2014-08-29 17:14:11

    aktualnie tesco jest najdroższą siecią. przykład obniżki cen:sery tańsze o 20%, a najtańszy po 19,99,drożej niż u sklepikarzy!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane