PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tesco chce zawalczyć o klientów ze smarfonami

Autor: dlahandlu.pl 8 lutego 2012 10:01

Tesco chce zawalczyć o klientów ze smarfonami

Brytyjski operator sklepów Tesco ogłosił, że rozszerza nowatorski projekt wirtualnych sklepów. Po sukcesie sklepu, który ruszył w sierpniu 2011 roku w metrze Seulu, wirtualne sklepy Tesco można spotkać już na 20 przystankach autobusowych w tym mieście. Eksperci twierdzą, że to krok w dobrym kierunku.

W wirtualnym sklepie zakupy robi się skanując smartfonem zdjęcia produktów i ich kody kreskowe. Zeskanowanie kodów kreskowych przy pomocy specjalnej aplikacji Homeplus App pozwoli zrobić zakupy i zamówić ich dostawę do domu. Ma to pozwolić klientom robić zakupy w biegu.
Aplikacja zostało dotychczas ściągnięta przez 900,000 klientów od czasu jej uruchomienia w kwietniu 2011 roku. Większość skanów przypada na godzinę 10 i 16, kiedy ludzie są w drodze do pracy i do domu.
SH Lee, szef Tesco Homplus powiedział: Rosnąca liczba smartfonów oznacza, że zakupy wirtualne stają się jeszcze bardziej dostępne i wygodne niż dotychczas. Najczęściej klientami są osoby między 20 a 30 rokiem życia, więc kolejne sklepy będą rozwijane w okolicy uniwersytetów i deptaków handlowych.
Jak sugerują eksperci Deloitte przedstawiciele branży detalicznej na świecie w nadchodzącym roku powinni skoncentrować się na rozwijaniu przemyślanych, wielokanałowych strategii sprzedaży. Kluczowym czynnikiem sukcesu dla detalistów będzie umiejętność wykorzystania potencjału urządzeń mobilnych do dostarczania konsumentom jeszcze lepszych wrażeń związanych z zakupami. Eksperci Deloitte podkreślają coraz większe znaczenie smarfonów, stających się preferowaną platformą technologiczną wśród konsumentów, również w kontekście procesów zakupowych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane