PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tesco: chcemy mieć takie same ceny we wszystkich formatach

Autor: dlahandlu.pl 25 marca 2011 12:25

Podczas konferencji Retail Summit 2011 Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska powiedział, że jego firma stawia na dywersyfikację formatów. - Był czas kiedy wszyscy uważali, że duże jest piękne. Im większy hipermarket tym lepiej. Od dwóch lat jednak większość sieci wchodzi w mniejsze formaty na osiedlach, bo takie zakupy preferują klienci. My także chcemy być mocno obecni w wielu formatach - przyznaje Ryszard Tomaszewski.

I dodaje, że multiformatowość jest wpisana w strukturę DNA jego firmy. - Chociaż multiformatowość nie jest najbardziej optymalna pod względem kosztów, bo trzeba dysponować różnym taborem, w zależności od tego, czy towar trzeba dostarczyć do mniejszego sklepu w centrum miasta, czy do hipermarketu na obrzeżach, to jest to nalepsza droga do zwiększania powierzchni sprzedaży - mówi Ryszard Tomaszewski.

I deklaruje, że pomimo różnic związanych z formatem i lokalizacją sklepów, Tesco będzie się starało zapewnić taki sam poziom cen we wszystkich swoich sklepach. - Z punktu widzenia klienta nasze teoretyczne rozważania, czy to jest dyskont, sklep osiedlowy, hipermarket, convenience nie mają znaczenia. Dla klienta liczy się logo i cena oraz asortyment, który się z nim łączy - uważa Tomaszewski.

Z punktu widzenia sieci trzeba jednak mieć na uwadze, że różne formaty wymagają rożnych jednostek transportu, wydzielonego kierownictwa do rozwoju innych formatów, a także dywersyfikacji materiałów POS, gazetek, czy form promocji.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane