Tesco: Dwa miesiące temu zdecydowana większość naszych pracowników otrzymała podwyżki

www.portalspozywczy.pl 5 lutego 2013 11:41

- Otrzymaliśmy i odpowiedzieliśmy na postulaty podpisane przez przewodniczących organizacji związkowych działających przy Tesco Polska - poinformował serwis portalspozywczy.pl Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej Tesco Polska sp. z o.o.

Odnosząc się do postulatów związkowców Michał Sikora poinformował, że „liczba produktów skanowanych w ciągu godziny często jest błędnie interpretowana". - W rzeczywistości, każdy kasjer skanuje średnio 400-600 produktów na godzinę. W ciągu godziny kasuje produkty średnio 30 klientów. Na sprawność obsługi ma wpływ - poza skanowaniem - czas płatności, czas pakowania, czas między klientami - tłumaczy Michał Sikora.

Jednocześnie dodał, że zaledwie dwa miesiące temu zdecydowana większość pracowników naszych sklepów otrzymała podwyżki wynagrodzeń rzędu 3-4 procent. - Po podwyżkach, każdy z naszych pracowników o przynajmniej rocznym stażu zarabia nie mniej niż 1877 zł brutto na pełny etat - wyjaśnia przedstawiciel Tesco Polska.

Dodaje, że firma poszerzyła także ostatnio pakiet świadczeń dodatkowych o program darmowych badań diagnostycznych, zaś przed rozpoczęciem roku szkolnego pracownicy otrzymali bony na zakup wyprawki szkolnej. - Pracownicy dołączyli także do programu dla klientów objętych stałą, 10 proc. zniżką na zakupy w Tesco. Wszyscy nasi pracownicy pracują na podstawie umów o pracę, a druga umowa nowo zatrudnionej osoby jest już umową na czas nieokreślony - mówi Michał Sikora.

Obecnie Tesco Polska zarządza w naszym kraju siecią ok. 450 hiper- i supermarketów, w których zatrudnia ok. 28 tys. pracowników.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane