Tesco dwukrotnie przyspieszy tempo rozwoju i poszerzy segment marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2010 13:00

Tesco dwukrotnie przyspieszy tempo rozwoju i poszerzy segment marki własnej

- Będziemy się dynamicznie rozwijać, głównie poprzez rozwój organiczny, ale nie wykluczamy również przejęć. Naszą ambicją jest być największą siecią handlową pod względem wartości obrotów ze sprzedaży ogółem (FMCG, artykuły przemysłowe, marka odzieżowa F&F). W tej chwili jesteśmy jedyną siecią , która otwiera kilka nowych hipermarketów rocznie - powiedział Ryszard Tomaszewski, prezes zarządu Tesco Polska.

Prezes Tesco Polska zapowiedział również dalszy rozwój segmentu marki własnej. - Pojawią się produkty organic (polskiej produkcji) oraz fair trade. W tej chwili udział w sprzedaży produktów private label wynosi 20 proc. - mówi Ryszard Tomaszewski.

Prezes polskiego oddziału Tesco podkreślił także znaczącą rolę programu Clubcard. - Już 50 proc. sprzedaży w naszej sieci jest realizowna w ten sposób. Szacujemy, że na koniec roku kartę Clubcard będzie posiadało 3 mln użytkowników.

Jak informowaliśmy wcześniej, do tej chwili Tesco uruchomiło cztery hipermarkety (dwa o powierzchni 8 tys. mkw. i dwa o powierzchni 3 tys. mkw.), trzy hipermarkety kompaktowe (czyli o powierzchni 2 tys. mkw.) oraz 15 małych sklepów (o powierzchni 1 tys. mkw. i mniejszej). Ten rok to 50 nowych sklepów i centrum dystrybucji - w sumie 4 tys. miejsc pracy.
Tesco w ciągu 15 lat zainwestowało w Polsce około 10 mld zł. Na koniec 2009 roku sieć wynajmowała 195,2 tys. mkw. 1340 najemcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane