PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Tesco i Biedronka wydają na reklamę ponad 5 mln zł, Lidl prawie 14 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 7 czerwca 2016 12:16

Według danych firmy Nielsen za okres 23 - 29 maja trzy sieci handlowe, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV, przeznaczyły na ten cel aż 24,8 mln zł. Tesco i Biedronka wydały podobna kwotę (5 908 126 zł i 5 158 910 zł), natomiast Lidl wydał ponad dwa razy więcej, niż te dwie sieci (13 804 150 zł).

REKLAMA

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od stycznia do marca br. wydatki na reklamy marki Lidl w mediach pozainternetowych wyniosły 105,9 mln zł. I choć kwota ta był o 5,4 proc. mniejsza niż w I kwartale ub.r., to Lidl pozostał najsilniej reklamowaną marką.

  • herbatnik 2016-06-07 13:53:51

    Nie Lidl wydał tylko jego klienci i dostawcy. Lidla są tylko zyski. Za resztę płacą inni. Nawiasem mówiąc hasło "co tydzień coś nowego" chyba się zaciera bo tam ciągle to samo.. tylko co kwartał powtórka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA