REKLAMA
REKLAMA

Tesco i Lidl najlepsze w social mediach

Autor: forbes.pl 4 grudnia 2012 10:40

Jak zgodnie twierdzą eksperci, których Forbes poprosił o ocenę działań marketów w social media, pozytywnie wyróżniają się tak naprawdę tylko dwie marki - Tesco i Lidl. Inne znaczące sieci są obecne w mediach społecznościowych, ale nie radzą sobie tak dobrze jak ta dwójka - informuje serwis forbes.pl.

REKLAMA
Media społecznościowe to jeden z najbardziej popularnych, ale i najbardziej wymagających kanałów komunikacji. Ich specyfiki prawie w ogóle nie rozumieją działające na polskim rynku markety. Niewiele marek przywiązuje odpowiednią wagę do tej formy kontaktu ze swoimi klientami.

Co ciekawe, coraz więcej marketów angażuje się w e-commerce, rozszerza zakres swoich usług świadczonych przez internet, ale żaden z nich nie wykorzystuje wtyczek społecznościowych, które są świetnym narzędziem do rekomendacji produktów. Dalej, chcą być jak najlepiej wypozycjonowane w wyszukiwarkach, ale nie są obecne na Google Plus - czytamy w forbes.pl.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA