Tesco i Lidl walczą o klienta w telewizji

Autor: www.dlahandlu.pl/wirtualnemedia.pl 20 czerwca 2013 11:13

Według danych firmy Nielsen za okres 10-16 czerwca sieć Tesco wydała na reklamę w telewizji 5,9 mln zł, a Lidl - 3,9 mln zł. Według oficjalnych cenników reklamowych łącznie na reklamę żywności wydano w tym czasie 109 070 090 zł.

Z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w maju br. ogromne wzrosty wydatków reklamowych w mediach tradycyjnych zanotowało Tesco. Budżet tej sieci był prawie cztery razy większy niż przed rokiem. Wydatki Tesco w maju br. wyniosły łącznie 38 393 552 zł (9 996 034 zł w maju 2012 r.).
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane