Tesco i Makro rozwijają ofertę ubezpieczeń sprzedawanaych w sklepach

Autor: forsal.pl 13 września 2012 09:24

Jak podał serwis forsal.pl, firmy ubezpieczeniowe rozpoczęły dystrybucje polis w sieciach handlowych. Pionierami są MetLife Amplico i Link4.


Jak mówi cytowany przez portal Krzysztof Morawski, dyrektor departamentu marketingu bezpośredniego MetLife Amplico, już w ubiegłym roku firma prowadziła pilotażową sprzedaż ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków „Pełny Koszyk" z siecią supermarketów Tesco, w której formalności sprowadzone zostały do minimum. Klient musiał podać dane w formularzu kontaktowym, a formalności były dopełniane telefonicznie. Dyrektor Morawski podkreślił, że firma pracuje nad rozwojem tego kanału dystrybucji.
W Tesco sprzedaż ubezpieczeń prowadzi również Link4. Firma zawarła z Tesco umowę na wyłączność w maju 2011 r. i osiągane wyniki są dobre. Z tego powodu firma będzie uzupełniać ofertę polis komunikacyjnych o ubezpieczenie mieszkaniowe Dom.
Jak podaje forsal.pl, od połowy 2012 r. także klienci Makro Cash & Carry mogą wykupić pakiet polis komunikacyjnych Link4. - Rozważamy także przygotowanie specjalnej oferty polis majątkowych dla małego i średniego biznesu - zdradza Marek Baran, rzecznik Link4.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane