Tesco i Robert Makłowicz przedłużają współpracę reklamową

Autor: dlahandlu.pl 7 marca 2013 12:12

Tesco zapowiada, że w 2013 roku utrzyma współpracę promocyjną z Robertem Makłowiczem zarówno w telewizji jako i w internecie, gdzie będzie publikował kulinarne rady i przepisy.

Współpraca sieci handlowej z Robertem Makłowiczem rozpoczęła się wiosną 2012. Ekspert występował w spocie telewizyjnym, na serii ulotek z przepisami dostępnymi w sklepach oraz na dedykowanej zakładce strony internetowej www.tesco.pl. Jesienią 2012 wizerunek Roberta Makłowicza zaczął pojawiać się na produktach marki Tesco. Dziś na półkach sklepów jest niemal 80 takich produktów. Duża część z nich, jak seria odmian ziemniaków, różne rodzaje łososia wędzonego na ciepło, czy placki do tortilli, to produkty zupełnie nowe, których wcześniej nie było w gamie marek własnych Tesco. Firma zapowiada, że już pracuje nad kolejnymi nowościami, które w najbliższym czasie dołączą do oferty.

Oprócz standardowych działań promocyjnych, sieć wydała własną książkę kucharską „Smak łowi Makłowicz przez cztery pory roku". W ciągu 4 miesięcy klienci kupili 16 tys. egzemplarzy . 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane