Tesco i Sainsbury rezygnują z click&collect w londyńskim metrze

Autor: Retail Week 29 czerwca 2015 14:13

Tesco oraz Sainsbury nie będą dłużej oferować rozwiązania click&collect dla swoich klientów na stacjach metra w Londynie. Dwie główne sieci handlowe w Wielkiej Brytanii wycofały się z projektu realizowanego wspólnie z Transport for London z powodu małego zainteresowania usługą.

Nie oznacza to jednak, że firmy nie wiążą planów z dalszym rozwojem click&collect. - Nasi
Klienci w Londynie pokazali nam, że preferują odbiór produktów z punktów click&collect zlokalizowanych w naszych sklepach  lub bezpośrednią dostawę towarów online - poinformował rzecznik prasowy Tesco na łamach Retail Week. Testy usługi click&collect na stacjach metra w
stolicy Wielkiej Brytanii obejmowały 10 placówek - Teraz punkty zostaną zamknięte. - Mimo, że rozwiązanie było popularne na niektórych obszarach, na terenie metra nie przyjęło się tak,
jakbyśmy tego oczekiwali. W tej chwili skoncentrowani jesteśmy na rozszerzaniu usługi click&collect dedykowanej produktom spożywczym - uruchomiliśmy 20 takich punktów, a do końca roku
planujemy wprowadzić ich aż 100 w całym kraju - ogłosił rzecznik prasowy Sainsbury.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane