REKLAMA
REKLAMA

Tesco i Unilever razem przetestują iBeacony

www.portalspozywczy.pl 16 czerwca 2015 09:35


Tesco i Unilever połączyły siły, aby uruchomić największy wspólny test konsumencki iBeaconów.

REKLAMA

W ramach kampanii promocyjnej lodów Magnum, firmy Tesco i Unilever będą oferować klientom za pośrednictwem iBeaconów kupony zniżkowe. Informacja o promocji dotrze do konsumenta gdy będzie on przechodził obok jednego z 270 wybranych sklepów Tesco Express w Londynie.

W kampanii wezmą udział klienci, którzy pobiorą aplikację Mpulse. Przechodząc obok lub robiąc zakupy w wybranych sklepach Tesco otrzymają oni kupony na różowe i czarne lody marki Magnum.

- Nieustannie szukamy nowych ciekawych rozwiązań, które pomogą klientom kupować z nami i pozwolą zaoferować im najlepsze oferty – mówi Tony Reed, dyrektor zarządzający Tesco Express.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA