PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tesco inwestuje 2,7 mln zł w reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 24 lipca 2015 12:24

Marka Tesco już drugi raz w tym miesiącu znalazła się w zestawieniu Nielsena TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w telewizji. Według wyliczeń sieć przeznaczyła na tel cel 2 770 134 zł (okres 13 - 19 lipca).

Wcześniej (29 czerwca - 5 lipca) sieć wydała 3 211 689 zł.

W bieżącym zestawieniu znalazł się również Lidl z wydatkami rzędu 4 738 750 zł. 

Według oficjalnych cenników stacji TV na reklamę żywności przeznaczono 61 176 307 zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane