Tesco inwestuje 2,7 mln zł w reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 24 lipca 2015 12:24

Marka Tesco już drugi raz w tym miesiącu znalazła się w zestawieniu Nielsena TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w telewizji. Według wyliczeń sieć przeznaczyła na tel cel 2 770 134 zł (okres 13 - 19 lipca).

Wcześniej (29 czerwca - 5 lipca) sieć wydała 3 211 689 zł.

W bieżącym zestawieniu znalazł się również Lidl z wydatkami rzędu 4 738 750 zł. 

Według oficjalnych cenników stacji TV na reklamę żywności przeznaczono 61 176 307 zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane