Tesco inwestuje w punkty gastronomiczne w marketach

Autor: Dlahandlu.pl 1 grudnia 2010 12:22

Tesco planuje w przyszłym roku zainwestować we własne stoiska gastronomiczne. Aktualnie sieć poszukuje menadżera projektu, który zajmie się odświeżeniem wizerunku stoisk.

- Jest to nasz nowy wewnętrzny projekt. Planujemy ruszyć z nim w przyszłym roku. Chcemy uatrakcyjnić i unowocześnić istniejące już stoiska grillowe w naszych sklepach - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy sieci.
Aktualnie w ramach sieci Tesco działa w Polsce około 354 sklepów, w tym 66 hipermarketów o powierzchni powyżej 3 tys. metrów kw., 46 hipermarketów kompaktowych oraz 242 małe sklepy do 1000 metrów kw. powierzchni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane