PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tesco: Kasy samoobsługowe tylko jako uzupełnienie kas tradycyjnych

www.portalspozywczy.pl 29 października 2013 16:12

Tesco Polska, ocenia że wprowadzone do sklepów kasy samoobsługowe sprawdzają się, ale jako uzupełnienie tradycyjnej obsługi kas przez pracowników, a nie jako jedyne rozwiązanie. Dlatego w przypadku w pełni samoobsługowego sklepu Tesco w Warszawie, w którym były wyłącznie kasy samoobsługowe, firma wprowadziła z powrotem także kasy tradycyjne.

- Kasy samoobsługowe świetnie sprawdzają się, szczególnie w większych sklepach i w przypadku dużych miast, gdzie klienci są doskonale zaznajomieni z nowinkami technicznymi. Uruchamiając kasy samoobsługowe jasno mówiliśmy, że to jedynie uzupełnienie tradycyjnej obsługi przez pracowników na linii kas - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak wiceprezes zarządu Tesco Polska.
- Sklep przy Kleszczowej stanowił swoisty eksperyment, który udowodnił, że dla bardzo licznej grupy klientów podstawą jest jednak obsługa przez kasjera. Dlatego obok kas samoobsługowych, wróciliśmy w tym sklepie także do tradycyjnej obsługi - dodaje.

We wrześniu 2011 roku Tesco otworzyło pierwszy w Polsce, w pełni samoobsługowy supermarket, w Warszawie przy ulicy Kleszczowej. Sklep miał 6 kas wyłącznie samoobsługowych.
Kasy samoobsługowe są dostępne w wielu placówkach Tesco w całym kraju, jednak sklep przy ul. Kleszczowej był pierwszym w pełni samoobsługowym sklepem w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • LM 2013-10-30 17:54:35

    Jakie uzupełnienie proszę przyjść w środę w godz. rannych do Tesco w Zywcu -czynna kasa samoobsługowa /wtedy jest targ/ i masy klientów wolą wybrać Kaufland.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane