REKLAMA
REKLAMA

Tesco: koncept Extra będzie priorytetem w najbliższych latach

Autor: dlahandlu.pl 14 kwietnia 2011 19:55

Sieć Tesco intensywnie inwestuje w hipermarkety. Jednego dnia - 14 kwietnia - rozpoczęły działalność trzy sklepy pod szyldem Tesco Extra. Dwa z nich - w Łodzi i Poznaniu - powstały na miejscu dotychczasowych hipermarketów, trzeci - w Nowym Sączu - jest częścią nowego Centrum Handlowego Gołąbkowice.

REKLAMA
W ubiegłym roku Tesco otworzyło siedem hipermarketów o powierzchni powyżej 3000 mkw.  - Mamy pomysł jak zachęcić jeszcze więcej klientów do zakupów w hipermarketach. Naszą odpowiedzią jest Tesco Extra - mówi Michał Sikora z biura prasowego sieci.

Ten format sklepu, w porównaniu z tradycyjnym hipermarketem, to przede wszystkim szersza oferta produktów. Stoisko z tekstyliami zajmuje jedną niemal jedną piątą sklepu, na sali sprzedaży dostępne są także usługi dodatkowe, jak optyk, punkt z telefonią czy usługami fotograficznymi. Na stoisku RTV / AGD pomagają doradcy z Tesco Tech Team, a dzięki nowym usługom i szerszej ofercie, do Tesco zawitały marki takie jak Ray-Ban czy iPad.

Tesco deklaruje, iż poza rozwojem małych, osiedlowych supermarketów, które stanowią 75 proc. nowo otwieranych sklepów, inwestycja w koncept Tesco Extra będzie jednym z priorytetów na najbliższe lata. Sieć, poza budową nowych sklepów, zamierza przebudowywać istniejące hipermarkety do standardu Extra.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 370 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza
5 milionów klientów.

Zobacz ceny w sklepach Tesco


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA