Tesco kupiło agencję marketingu szeptanego BzzAgent

Autor: gazeta.pl 28 maja 2011 15:10

Brytyjski koncern Tesco na zakup amerykańskiej agencji marketingu szeptanego BzzAgent wyłożył 60 mln dolarow - informuje Gazeta Wyborcza.

Tesco kupi agencję za pośrednictwem swojej firmy Dunnhumby, która zajmuje się prowadzeniem i analizą baz danych na potrzeby programu lojalnościowego Clubcard.

Jak informuje Gazeta Wyborcza sieć Tesco prowadzi go na całym świecie i łącznie obsługuje 200 mln posiadaczy kart Clubcard, w tym 3,3 mln osób w Polsce. Polska siedziba Dunnhumby mieści się w Krakowie. Przejęcie BzzAgent ma pomóc detaliście w promocji wśród klientów swoich sklepów oraz marek sprzedawanych produktów.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane