Tesco nie zwalnia tempa - tygodniowo wydaję na reklamy ponad 7 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 24 maja 2013 09:39

Trzeci tydzień z rzędu Tesco znajduje się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Z danych Nielsena wynika, że w okresie 13-19 maja sieć wydała na reklamę w telewizji 7,3 mln zł.


Według oficjalnych cenników stacji TV, łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano 105 202 458 zł Tesco, to jedyna sieć handlowa, która znalazła się w zestawieniu. Pierwsze miejsca niezmiennie okupowane sią przez operatorów komórkowych.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane