Tesco organizuje lokalne bazarki w swoich sklepach

Autor: portalspozywczy.pl 27 kwietnia 2010 09:37

Tesco organizuje lokalne bazarki w swoich sklepach

Sieć Tesco umożliwia małym, regionalnym firmom sprzedaż ich produkcji na terenie swoich galerii handlowych. Operator za darmo udostępnia media i powierzchnie handlowe.

Małe bazary są organizowane w czwartki, piątki i soboty w wybranych centrach handlowych zarządzanych przez Tesco. - Lokalni producenci żywności m.in. wędlin czy serów mogą za darmo wstawić na teren naszej galerii swoje stoisko i sprzedawać wytworzone przez siebie produkty. Za udostępnioną powierzchnię nie pobieramy żadnych opłat, a nawet udostępniamy z darmo dostęp do energii elektrycznej czy wody - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco.

Firma chce w ten sposób wyróżnić się na rynku.  W roku 2010 Tesco planuje otworzyć ponad 50 nowych sklepów oraz nowe centrum dystrybucji. Brytyjski operator planuje także wyremontować część dawnych hipermarketów Hit oraz supermarketów Leader Price. Wszystkie inwestycje mają pochłonąć ok. 800 mln zł.

Tesco Polska z prawie 350 sklepami jest jedną z największych siecią handlowych na polskim rynku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane