Tesco po poprawkach objęło markę Value gwarancją satysfakcji

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2014 14:45

Tesco zmienia markę Value. Nowe logo, opakowania i wyraźne oznaczenia mają pomóc klientom odszukać produkty Value na półce sklepów. Jednocześnie poprawiono jakość produktów, które zostały przetestowane przez klientów, dzięki czemu Tesco objęło je "gwarancją 100% satysfakcji".

- Konsekwentnie pracujemy nad ulepszeniem zarówno samych produktów, jak i ich opakowań. Rozpoczęliśmy zmiany od produktów pierwszej potrzeby - Tesco Value - mówi Anna Grabowska, dyrektor działu zakupów, wiceprezes zarządu Tesco Polska. - Wraz z 136 dostawcami dopracowaliśmy wiele produktów Value tak, aby za przystępną ceną szła również dobra jakość - wyjaśnia Anna Grabowska.

Tesco Value pojawiło się na polskim rynku już w 1998 roku. Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów marki Value. Oferta obejmuje wszystkie kategorie produktów codziennego użytku w najpopularniejszych wariantach smakowych, czy zapachowych. Najchętniej kupowane kategorie to nabiał, napoje, artykuły spożywcze sypkie i chemia domowa. Produkty Value, tak jak wszystkie produkty z logo Tesco, są objęte Gwarancją 100% Satysfakcji. Oznacza to, że jeśli dany produkt nie spełni 100% oczekiwań klienta, ten będzie mógł go oddać uzyskując zwrot gotówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane