Tesco: Po wprowadzeniu opłaty za "jednorazówki" ich liczba spadła o 78 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 7 grudnia 2015 10:45

Tesco podało, że liczba wydawanych plastikowych reklamówek w sklepach w Anglii zmniejszyła się o 78 proc. w ciągu miesiąca od wprowadzenia za nie opłaty w wysokości 5 pensów.


Opłata została wprowadzona przez rząd w październiku br. Miała na celu zmniejszenie liczby plastikowych torebek oraz poprawę jakości środowiska naturalnego.

Spadek wykorzystania reklamówek przez klientów Tesco jest prawie 10 proc. wyższy niż przewidywano.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • Iza 2015-12-07 13:56:26

    A o ile spadła sprzedaż ??? Teraz roiąc nieprzewidziane zakupy zamiast całą reklamówkę kupuję jedną , najwyżej dwie rzeczy .

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane