REKLAMA
REKLAMA

Tesco: Po wprowadzeniu opłaty za "jednorazówki" ich liczba spadła o 78 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 7 grudnia 2015 10:45

Tesco podało, że liczba wydawanych plastikowych reklamówek w sklepach w Anglii zmniejszyła się o 78 proc. w ciągu miesiąca od wprowadzenia za nie opłaty w wysokości 5 pensów.


REKLAMA

Opłata została wprowadzona przez rząd w październiku br. Miała na celu zmniejszenie liczby plastikowych torebek oraz poprawę jakości środowiska naturalnego.

Spadek wykorzystania reklamówek przez klientów Tesco jest prawie 10 proc. wyższy niż przewidywano.

  • Iza 2015-12-07 13:56:26

    A o ile spadła sprzedaż ??? Teraz roiąc nieprzewidziane zakupy zamiast całą reklamówkę kupuję jedną , najwyżej dwie rzeczy .

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA