REKLAMA
REKLAMA

Tesco: Polska atrakcyjnym rynkiem dla sprzedaży on-line

Autor: portalspozywczy.pl 8 listopada 2010 14:13

Rynek polski, dla Tesco drugi w Europie, wydaje się być doskonałym miejscem na start sklepu internetowego - mówi Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska.

REKLAMA
Zaznacza jednak, że jest wiele różnic między krajami, gdzie działa już sprzedaż on-line (Irlandia, Korea, Wielka Brytania) a Polską. - Chodzi m.in. ilość użytkowników internetu, procent ludności mieszkającej w miastach czy gęstość sieci sklepów. To wszystko oznacza długi cykl przygotowań i analiz przed ostatecznym podjęciem decyzji o starcie projektu - wyjaśnia Czesław Grzesiak.

Pod koniec października Philip Clarke, który zastąpi w przyszłym roku Terry'ego Leahy na stanowisku prezesa Tesco, zapowiedział uruchomienie już w przyszłym roku, w Polsce sklepu internetowego z żywnością.

Czytaj więcej w artykule:  Wiceprezes Tesco: Polska wydaje się doskonałym miejscem na start sklepu internetowego


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA