REKLAMA
REKLAMA

Tesco Polska chce przyciągnąć kibiców Euro piwami rzemieślniczymi

Autor: dlahandlu.pl 8 czerwca 2016 14:04

Tesco Polska na czas Euro 2016 promuje ofertę piw z małych browarów, m.in. Inne Beczki, Brokreacja, Setka czy Kraftwerk.

REKLAMA

Piwa rzemieślnicze pojawiły się w Tesco w grudniu 2014 roku. W ubiegłym roku w hipermarketach Tesco oferta obejmowała blisko 200 piw z browarów rzemieślniczych. W tej chwili w ofercie znajduje się ok. 10-15 piw, także z bardzo małych, często kontraktowych browarów.

– O naszych piwach mówimy często jako piwach autorskich. Receptura, dobór składników, dbanie o proces produkcji i wreszcie jakość efektu spoczywa na barkach człowieka, który na koniec podpisuje się imieniem i nazwiskiem na etykiecie i bierze za produkt pełną odpowiedzialność. Nie oszczędzamy na składnikach, nie stosujemy półśrodków. Nie przyspieszamy procesu produkcji – piwo, które przed rozlaniem musi leżakować 5 tygodni, leżakuje 5, a gdy potrzebuje jeszcze tygodnia, to go od nas dostaje – dodaje Jakub Szulczewski z browaru Inne Beczki

– Konsumenci są coraz bardziej zainteresowani ofertą tzw. piw kraftowych, które pochodzą z małych browarów rzemieślniczych. W Tesco dostrzegliśmy ten trend już wiele miesięcy temu i od tamtej pory wciąż rozwijamy ofertę. Na naszych półkach znaleźć można unikalne piwa produkowane przez małe browary, dzięki czemu możemy zaoferować fanom piwnej rewolucji bardzo różnorodne smaki i style piwne – mówi Wojciech Tadla, Kupiec kategorii piw Tesco Polska.

Najpopularniejsze style to mocno nachmielone IPA, lżejsza wersja APA oraz charakteryzujące się dużą pijalnością weizen/american wheat (pszeniczne), stout, witbier, rdzennie polskie piwo grodziskie, a także lagery i pilsy (piwa dolnej fermentacji).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA