REKLAMA
REKLAMA

Tesco Polska rozpoczęło akcję promującą zakupy internetowe w Tesco Ezakupy

Autor: pr 16 marca 2015 14:45

W związku z rozwojem internetowego kanału sprzedaży, Tesco Polska rozpoczęło akcję promującą usługę zakupów internetowych - Tesco Ezakupy.

REKLAMA
Kampania "Przybij piątkę" to trzy 40 sekundowe spoty filmowe prezentujące korzyści serwisu Ezakupy. Zabawne historie, których bohaterami są kobiety oraz kurier Tesco Ezakupy adresowane są do kobiet w wieku 25-45 lat i zamieszkujących miasta powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

Kampania pre-roll realizowana będzie w internecie w marcu. Spoty prezentowane będą również na ekranach w sklepach sieci Tesco.

Za kreację oraz produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja reklamowa WeCan z Krakowa, a optymalizacją kampanii w Internecie zajęła się agencja Codemedia.

Podobna kampania realizowana 2 lata temu zanotowała ponad 1,5 mln wyświetleń w serwisie You Tube.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA