PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tesco Polska: Stawiamy na niskie ceny i widzimy efekty

www.portalspozywczy.pl 14 października 2013 19:00

Tesco Polska liczy na pozytywne efekty prowadzonych w ostatnich miesiącach działań takich jak m.in. kampania obniżenia cen „Ciach!". Działania te zaczynają już procentować pozytywną odpowiedzią ze strony klientów, dlatego spółka idzie za ciosem i z optymizmem patrzy w przyszłość.

- Wierzymy w to, że wszystkie działania jakie Tesco realizuje w ostatnich miesiącach przyniosą pozytywne efekty. Podjęliśmy szereg działań, które klienci dostrzegają, są w zgodzie z ich oczekiwaniami i które powinny przynieść pozytywne rezultaty - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak, wiceprezes zarządu Tesco Polska.- Mam na myśli kampanię „Ciach!" i nasze kolejne działania, czyli nacisk na cenę, na marki własne, na jakość w sklepach. Te działania są związane ze zmianą oferty w sklepach Tesco, która jeszcze lepiej spełnia oczekiwań klientów. To wszystko zaczyna procentować pozytywną odpowiedzią ze strony klientów - dodaje.

W maju sieć Tesco w ramach kampanii "Ciach!" mocno obniżyła ceny produktów w każdym spośród 450 sklepów działających w Polsce.
W przypadku hipermarketów Tesco - tych o najbogatszej ofercie produktów - liczba towarów w obniżonych cenach sięgała 5000.- Kampania „Ciach!" przypominała naszym klientom, że dyskonty nie mają monopolu na niskie ceny. Obniżyliśmy ceny 5 tysięcy produktów. Nagłośniliśmy to wydarzenie w mediach. Wszystkie te działania musiały przyciągnąć do naszych sklepów nowych klientów. I tak też się stało - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzesiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane