Tesco Polska z domem mediowym Initiative

Autor: pr 5 grudnia 2013 09:36

Tesco Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę budżetu mediowego. Firma postawiła na współpracę z domem mediowym Initiative, którego całościowa oferta przetargowa została oceniona najwyżej. Initiative odpowiadać będzie za planowanie i zakup mediów dla Tesco już od stycznia 2014.

- Spółki w ramach sieci Initiative współpracują także z Tesco w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i Słowacji. To umożliwi nam wymianę doświadczeń i know-how z poszczególnych rynków - mówi Katarzyna Starke-Zarańska, menadżer działu komunikacji marketingowej Tesco Polska.

- Jesteśmy niezwykle szczęśliwi z korzystnego dla nas rozstrzygnięcia przetargu. Mam również pełne przekonanie, iż zarówno lokalne narzędzia oraz wiedza jak i doświadczenia naszych oddziałów na innych rynkach, pomogą Tesco w budowaniu jeszcze silniejszej pozycji rynkowej w Polsce - dodaje Marcin Dec, CEO Initiative w Polsce.

Sklepy Tesco w Polsce obecne są od 1998 roku. Od tego czasu na rynku działa sieć 450 placówek zatrudniających niemal 28 tysięcy osób. Firma posiada w naszym kraju również stacje benzynowe oraz centra dystrybucyjne. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane