REKLAMA
REKLAMA

Tesco ponownie przymierza się do sprzedaży Dunnhumby

www.portalspozywczy.pl 22 września 2015 13:37

Prezes Tesco Dave Lewis w najbliższych dniach będzie konsultował się z doradcami odnośnie ewentualnej sprzedaży firmy analitycznej Dunnhumby, wchodzącej w skład brytyjskiej grupy handlowej. Gdyby do takiej transakcji miało dojść, poszukująca gotówki grupa mogłaby zarobić ok. 700 mln funtów - donosi Sky News.

REKLAMA

Według informacji Sky News, jeśli Tesco zdecyduje się na sprzedaż Dunnhumby, jego nabywcą najprawdopodobniej zostanie WPP Group, gigant z branży usług marketingowych. Przypomnijmy, w maju br. gazeta "Sunday Times" spekulowała, że zakupem Dunnhumby może być zainteresowana również firma badawcza Nielsen. Innym z podomiotów, którego nazwa pojawiała się w plotkach dotyczących Dunnhumby, jest spółka Experian.

Dunnhumby to firma, która odpowiada za badania i analizę zachowań konsumenckich oraz prowadzenie Clubcard, programu lojalnościowego Tesco.

więcej: Portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA