Tesco ponownie przymierza się do sprzedaży Dunnhumby

www.portalspozywczy.pl 22 września 2015 13:37

Prezes Tesco Dave Lewis w najbliższych dniach będzie konsultował się z doradcami odnośnie ewentualnej sprzedaży firmy analitycznej Dunnhumby, wchodzącej w skład brytyjskiej grupy handlowej. Gdyby do takiej transakcji miało dojść, poszukująca gotówki grupa mogłaby zarobić ok. 700 mln funtów - donosi Sky News.

Według informacji Sky News, jeśli Tesco zdecyduje się na sprzedaż Dunnhumby, jego nabywcą najprawdopodobniej zostanie WPP Group, gigant z branży usług marketingowych. Przypomnijmy, w maju br. gazeta "Sunday Times" spekulowała, że zakupem Dunnhumby może być zainteresowana również firma badawcza Nielsen. Innym z podomiotów, którego nazwa pojawiała się w plotkach dotyczących Dunnhumby, jest spółka Experian.

Dunnhumby to firma, która odpowiada za badania i analizę zachowań konsumenckich oraz prowadzenie Clubcard, programu lojalnościowego Tesco.

więcej: Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane