Tesco poszerza asortyment marek własnych

Autor: Media&Marketing 26 października 2010 12:09

Linia brandów dyskontowych będzie rozszerzana o nowe specjalistyczne produkty. Są to np. marki Daisy (środki czystości), Volter (napoje alkoholowe) czy Van Souter (słodycze).

Nowością jest pojawienie się w ramach tych marek nowych wyspecjalizowanych produktów. Przykładowo brand Daisy został wzbogacony o produkty Daisy Professional służące m.in. do czyszczenia kominków, a marka Dada - oferująca dotychczas pieluchy - będzie miała w ofercie także chusteczki i kosmetyki dziecięce pod marką Dada Premium.
Celem tych działań jest nie tylko poszukiwanie nowych nisz, kategorii, ale także uwiarygodnienie tych marek własnych w oczach konsumenta.

Obecnie Tesco oferuje prawie tysiąc produktów pod własnymi markami dyskontowymi. Oprócz tego cały czas funkcjonują także marki własne Tesco Value i Tesco Standard.

Sprawdź ceny w sklepach Tesco

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane