REKLAMA
REKLAMA

Tesco poszerza asortyment marek własnych

Autor: Media&Marketing 26 października 2010 12:09

Linia brandów dyskontowych będzie rozszerzana o nowe specjalistyczne produkty. Są to np. marki Daisy (środki czystości), Volter (napoje alkoholowe) czy Van Souter (słodycze).

REKLAMA

Nowością jest pojawienie się w ramach tych marek nowych wyspecjalizowanych produktów. Przykładowo brand Daisy został wzbogacony o produkty Daisy Professional służące m.in. do czyszczenia kominków, a marka Dada - oferująca dotychczas pieluchy - będzie miała w ofercie także chusteczki i kosmetyki dziecięce pod marką Dada Premium.
Celem tych działań jest nie tylko poszukiwanie nowych nisz, kategorii, ale także uwiarygodnienie tych marek własnych w oczach konsumenta.

Obecnie Tesco oferuje prawie tysiąc produktów pod własnymi markami dyskontowymi. Oprócz tego cały czas funkcjonują także marki własne Tesco Value i Tesco Standard.

Sprawdź ceny w sklepach Tesco


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA