REKLAMA
REKLAMA

Tesco poszerza ofertę owoców egzotycznych, by przyciągnąć wymagających klientów

Autor: dlahandlu.pl 16 października 2013 20:33

W ciągu kilku ostatnich miesięcy, Tesco zainwestowało w jakość i szeroką ofertę warzyw i owoców w swoich sklepach. Nowa oferta, składająca się z 15 rodzajów owoców egzotycznych ma trafić w gusta najbardziej wymagających klientów, poszukujących nowych smaków.

REKLAMA
Według badań przeprowadzonych na zlecenie Tesco przez firmę GfK Polonia, niemal 60 proc. Polaków lubi eksperymentować w kuchni. Jednak zdaniem firmy, eksperymentem może być zarówno ugotowanie niestandardowej potrawy jak i wybór nowego, zaskakującego produktu. W tym sezonie może być to kumkwat, kasztan jadalny, czy pitaja.

Kulinarne horyzonty Polaków wciąż się poszerzają. Coraz częściej szukamy nowych, niespotykanych smaków. Dlatego w sezonie jesiennym postawiliśmy na promocję tropikalnych owoców, które jak wskazują nasze dane, cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów - mówi Michał Sikora rzecznik prasowy Tesco Polska.
W ofercie Tesco znajdziemy 15 rodzajów tropikalnych owoców takich jak - pitaje, liczi, granaty, figi, papaje, kaki sharon, gruszki nashi, marakuje, ananasy, dwa rodzaje awokado i mango, limonki, orzechy kokosowe, kumkwaty i kasztany jadalne.
W nowej kampanii Tesco oprócz promocji tropikalnych owoców, będzie także edukować klientów, tak aby potrafili właściwie przygotować zakupione owoce.
Sieć Tesco zarządza obecnie w Polsce siecią 450 sklepów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA