REKLAMA
REKLAMA

Tesco powalczy z Lidlem o świątecznego klienta

Autor: www.dlahandlu.pl 20 listopada 2015 11:35

Przed świętami sieć Tesco postanowiła powalczyć o klienta z Lidlem. Według danych firmy Nielsen za ostatni tydzień (9-15 listopada) obie sieci przeznaczyły prawie identyczne kwoty na reklamę telewizyjną (Lidl wydał 6 758 049 zł, a Tesco 6 619 514 zł).

REKLAMA

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Lidl i Tesco to jedyne marki sklepów, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami.

Przypomnijmy, według danych za okres 2 - 8 listopada sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł; Tesco 6 977 903 zł, a Biedronka 6 692 845 zł.

 

 

  • Marta 2015-11-20 20:26:20

    W Tesco jest drogo.Już dawno tam nic nie kupuje.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA