Tesco: Produkty pierwszej potrzeby najczęściej wybierane spośród marek własnych

www.portalspozywczy.pl 18 kwietnia 2012 10:55

Klienci Tesco kupując produkty marek własnych najczęściej wybierają produkty pierwszej potrzeby, tj. cukier, mąkę, olej, herbatę oraz soki i napoje. 79 proc. klientów sieci deklaruje pozytywny bądź neutralny stosunek do produktów marki własnej.

Sieć na bieżąco rozwija i ulepsza gamę produktów sprzedawanych pod marką Tesco. Nowościami wprowadzonymi w roku 2011 są m.in. nowe marki na wyłączność Tesco oferowane w wybranych grupach produktowych: włoskie produkty Parioli, lody Chokablok oraz paleta produktów dla zwierząt dostosowanych do ich wieku i potrzeb odżywczych - Nutricat i Lathams.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane