PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tesco promuje markę Value

Autor: pr 20 stycznia 2015 11:00

We wrześniu minionego roku Tesco wprowadziło na półki sklepów ponad 300 produktów marki Value w nowej odsłonie. Dziś firma promuje markę w spotach telewizyjnych. Produkty Value wsparte będą także w ulotkach i gazetkach promocyjnych sieci. W komunikacji nacisk położono na produkty kulinarne.

Tesco zmieniło markę Value wprowadzając nowe logo, opakowania i oznaczenia w sklepach jesienią 2014 roku. Produkty objęte są mechanizmem „Gwarancji 100% satysfakcji" - Tesco bezwarunkowo zwraca pieniądze, jeśli tylko produkt nie trafił w gusta klienta.

W styczniowej kampanii informacyjnej, pod hasłem „Smaku wiele za niewiele", firma promuje produkty spożywcze marki Value. W ulotkach i gazetkach promocyjnych można znaleźć przepisy na proste dania z produktów Value, zaś w spotach telewizyjnych promowane są wybrane produkty marki. To równocześnie debiut Tesco Value w telewizji. Spoty emitowane będą przez cztery tygodnie.

Tesco Value pojawiło się na polskim rynku w 1998 roku. Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane