REKLAMA
REKLAMA

Tesco przeznacza ponad 7 mln zł tygodniowo na reklamy w telewizji

Autor: www.dlahandlu.pl 20 maja 2013 10:37

Już drugi tydzień z rzędu Tesco znalazło się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według danych Nielsen za okres 6-12 maja (czyli wtedy, gdy wystartowała kampania "Ciach") sieć przeznaczyła na ten cel aż 7,2 mln zł. Tydzień wcześniej było to 7,9 mln zł.

REKLAMA

Według oficjalnych cenników stacji TV, łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano 108 518 222 zł. Tesco, to jedyna sieć handlowa, która znalazła się w zestawieniu. Pierwsze miejsca niezmiennie okupowane sią przez operatorów komórkowych (Orange - 12,9 mln zł, T-Mobile - 9,3 mln zł).

Jak już pisaliśmy, nowa kampania Tesco ma nie tylko dostarczyć klientom produkty w niskich cenach, ale także napędzić sprzedaż sklepów w sytuacji ostrego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia zakupów przez polskich konsumentów. Jednocześnie duże obniżki cen mają pomóc brytyjskiemu operatorowi w walce o klientów z sieciami dyskontów. W ramach szeroko zakrojonej akcji promocyjnej sieci Tesco "Ciach!" firma zakłada obniżkę nawet 5000 produktów w każdym z 450 sklepów sieci na terenie kraju. Zdaniem ekspertów firmy FernPartners, jeśli Tesco obniży ceny o 10 proc. na popularne produkty, który z reguły są nisko marżowe, to przy założeniu marży na poziomie 14 proc. musi sprzedać ich o 250 proc. więcej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA