REKLAMA
REKLAMA

Tesco: Reklama na monitorach przypółkowych najskuteczniejszą reklamą

Autor: Tesco, www.dlahandlu.pl 13 października 2011 10:54

Jak wskazują badania marketingowe 70 proc.decyzji zakupowych podejmowana jest w miejscu sprzedaży, przy półce sklepowej. Jednym z najskuteczniejszych rozwiązań jest reklama na monitorach instalowanych bezpośrednio do półki - czytamy w biuletynie Tesco skierowanym do partnerów handlowych.

REKLAMA
Jak podaje sieć, największą zaletą tego typu nośnika jest fakt, iż angażuje zarówno wzrok jak i słuch. Reklama na monitorach
przypółkowych często jest dopełnieniem kampanii ATL, gdzie firmy prezentują fragmenty spotów telewizyjnych, zwiększając w ten sposób zasięg oddziaływania reklamy.
Treści prezentowane na monitorach mogą spełniać również funkcję edukacyjną wskazując klientowi zalety i innowacje prezentowanych produktów, a nawet prezentować ich sposób działania.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA