Tesco: Reklama na monitorach przypółkowych najskuteczniejszą reklamą

Autor: Tesco, www.dlahandlu.pl 13 października 2011 10:54

Jak wskazują badania marketingowe 70 proc.decyzji zakupowych podejmowana jest w miejscu sprzedaży, przy półce sklepowej. Jednym z najskuteczniejszych rozwiązań jest reklama na monitorach instalowanych bezpośrednio do półki - czytamy w biuletynie Tesco skierowanym do partnerów handlowych.

Jak podaje sieć, największą zaletą tego typu nośnika jest fakt, iż angażuje zarówno wzrok jak i słuch. Reklama na monitorach
przypółkowych często jest dopełnieniem kampanii ATL, gdzie firmy prezentują fragmenty spotów telewizyjnych, zwiększając w ten sposób zasięg oddziaływania reklamy.
Treści prezentowane na monitorach mogą spełniać również funkcję edukacyjną wskazując klientowi zalety i innowacje prezentowanych produktów, a nawet prezentować ich sposób działania.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane