PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Tesco robi przegląd asortymentu w kategorii kawy i herbaty

Autor: dlahandlu.pl 28 listopada 2016 14:34

Tesco robi przegląd asortymentu w kategorii kawy i herbaty fot. Tesco

Tesco wprowadza nowe produkty i rezygnuje z tych, które cieszyły się mniejszym zainteresowaniem kupujących. Jak informuje detalista, stałe zmiany w ofercie są odpowiedzią na ciągle zmieniające się potrzeby polskich klientów. Pierwszą kategorią produktów, w której wprowadzono zmiany są Kawy i Herbaty, zaś dalszy przegląd oferty we wszystkich kluczowych kategoriach spożywczych zaplanowano na lata 2017 i 2018.

REKLAMA

„Nasi klienci mówią nam, iż poszukują odpowiedniej równowagi pomiędzy szerokością oferty i wygodą robienia zakupów”- mówi Jamie Walker, dyrektor ds. produktów na Europę Środkową. „Dlatego przyglądamy się kluczowym kategoriom produktów i wspólnie z naszymi dostawcami wybieramy najlepsze produkty na rynku - włączając w to lokalne i międzynarodowe marki, jak również innowacyjne produkty naszych marek własnych.”

W październiku Tesco zakończyło proces zmian w kategorii Kawy i Herbaty na rynkach Europy Środkowej. Całkowita liczba linii zmniejszyła się o 20%, jednakże klienci mogą wybierać spośród średnio 133 nowych produktów w każdym z krajów regionu. Wprowadzenie nowych kaw palonych, kaw ziarnistych i herbat owocowych marki Tesco poprzedzone było kampanią reklamową w telewizji, prasie i kanałach wewnętrznych sieci.

„Nowa, uproszczona oferta jest wynikiem szczegółowej analizy. Efektem naszej pracy jest właściwa gama produktów – tych, których poszukują nasi klienci. To produkty polskie, międzynarodowe oraz te, które powstają pod markami Tesco” – dodaje dyrektor Tesco.

Zmiany w ofercie wiążą się ze ścisłą współpracą z dostawcami. Dla wielu z nich jest to szansa wprowadzenia do oferty Tesco nowości rynkowych czy rozwoju nowych produktów marek własnych.

„To plan długofalowy, który chcemy wprowadzać płynnie i stopniowo. Wierzę, że nasi polscy klienci dostrzegą pozytywne zmiany, jakie pojawiać się będą w naszej ofercie” - dodaje Jamie Walker.

  • Janusz 2016-12-03 10:24:36

    Pisalem kiedys o herbacie to nie bylo mozliwosci zeby takie herbaty w nieduzych ilosciach byly zeby sprawdzic jak klienci beda kupowac Dragon Tylos Jones japonska zielona czekam na mozliwosc kupienia tych herbat

  • Sz.P. 2016-11-28 17:00:59

    Ten wybitny plan w skrócie: "....klienci uciekają do konkurencji to złapiemy dostawców za gardło i wydusimy z nich kontrybucję, bo kasa musi się zgadzać...". Tak to wygląda biznes społecznie odpowiedzialny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA