Tesco rozwija markę własną, będzie więcej produktów gotowych do spożycia

Autor: portalspozywczy.pl 13 października 2010 20:31

- W przypadku marki własnej - najważniejsze nowości z ostatniego roku i priorytety na kolejne miesiące to rozwój nowych linii i opakowań w świeżej żywności - sałatki warzywne, pieczywo, mięso oraz rozwój produktów specjalistycznych. Tu przykładem mogą być środki do czyszczenia i sprzątania Daisy Professional oraz gama produktów pielęgnacyjnych dla małych dzieci Gaga Premium - mówi Michal Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

- Plany na kolejne miesiące to w pierwszej kolejności ulepszanie opakowań oraz kontynuacja kierunku „convenience", a zatem więcej gotowych do spożycia produktów, jak sałatki czy cięte warzywa - dodaje Sikora.

Dziś Tesco ma w swojej ofercie ok. 1000 linii pod marką Tesco Value, 4500 pod brandem Tesco i prawie 1000 produktów marek dyskontowych.

Aby sprawdzić ceny w sklepach TEsco, kliknij TUTAJ.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane