Tesco rusza z kampanią marki F&F

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 3 sierpnia 2011 09:51

Dom mediowy PanMedia Western zakupił media i zaplanował najnowszą kampanię należącej do sieci Tesco marki odzieżowej F&F. Tym razem w związku z akcją handlową „Powrót do szkoły" będzie wspierany nowy subbrand F&F - F&F Kids oraz linia Basic Kids.

Kampania internetowa obejmuje główne portale internetowe, społecznościowe (onet.pl, wp.pl, facebook.pl, fotka.pl) w tym sekcje modowe i kobiece. Promocja połączona jest z konkursem na Facebooku oraz na stronie F&F. Kreacje przygotowała czeska agencja reklamowa Communication Agency Mayak.Kampania potrwa do końca sierpnia.

Jak  pisaliśmy w kwietniu br., w Polsce udział odzieży pod markami własnymi Tesco w obrotach sieci szacowany jest na około 10 proc


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane