Tesco rusza z nową kampanią reklamową

Autor: www.dlahandlu.pl 2 października 2012 10:17

Wkrótce w sklepach Tesco pojawią się kolejne produkty sygnowane przez Roberta Makłowicza. Nowa kampania reklamowa sieci obejmie reklamę na billboardach, w telewizji, internecie i w sklepach Tesco.

Wśród produktów polecanych przez Roberta Makłowicza znajdą się m.in. wędzony łosoś, kaczka, mąka, cukier lubelski czy pięć różnych odmian ziemniaków. - Choć to najczęściej kupowane warzywo, to nie każdy wie, że do sałatek najlepsza będzie odmiana Agata, a na placki ziemniaczane - Augusta. Każda z odmian jest wyraźnie oznaczona, ma informację o przeznaczeniu na opakowaniu - na placki, do gotowania, na frytki. Pracujemy nad kolejnymi produktami -  tłumaczy Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej Tesco Polska 

 

Jak wynika z danych firmy Kantar Media, wydatki sieci handlowych na reklamę od 3 lat dynamicznie rośną - w 2011 inwestycję w reklamę zamknęły się na poziomie 616,7 mln zł, co stanowi wzrost o 36 proc. wzrostu rdr.

W ostatnim czasie najaktywniejszą siecią pod względem wydatków reklamowych jest Lidl. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane