REKLAMA
REKLAMA

Tesco rusza z nową marką produktów dla dzieci

Property News 14 stycznia 2013 12:57

Tesco uruchamia nowy program pod marką Tesco Loves Baby - informuje serwis retail-week.com. Takim logo będą oznaczane wyselekcjonowane produkty dla niemowląt i małych dzieci.

REKLAMA
W ten sposób Tesco próbuje wzmocnić swoją pozycję na konkurencyjnym rynku niemowlęcym.

Takim logo ma być oznaczanych szereg produktów - pieluszki, chusteczki, butelki, miski czy kosmetyki. Ma to być gwarancją ich dobej jakości.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA