Tesco rzuca rękawicę dyskontom

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 7 września 2011 12:26

Tesco inwestuje w ofertę produktów w dyskontowych cenach. Od czwartku premiuje ich zakup poczwórnymi punktami Clubcard i - jak wcześniej - gwarantuje takie same bądź niższe ceny w porównaniu z sieciami dyskontowymi.

- Klienci mówią nam, że to dyskonty są tanie. My twierdzimy, że jest wprost przeciwnie. Mamy taką samą gamę produktów, w tych samych cenach, a do tego: trzy razy szerszy wybór, darmowe reklamówki i dodatkowe punkty Clubcard, które zamienią się na bony i kupony rabatowe - mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska.

Firma deklaruje, że sprawdza i wyrównuje ceny wszystkich produktów, jakie dostępne są w dyskontach. Za każdy „produkt w dyskontowej cenie" Tesco oferuje swoim klientom poczwórne punkty Clubcard. Dotyczy to zarówno produktów rynkowych liderów (jak Jogobella, Saga czy Nałęczowianka, jak i produktów dostępnych tylko w Tesco (jak Milkland czy Sun Grown). W wyborze „dyskontowych" produktów pomogą specjalne oznaczenia przy półkach.

Tesco chce przyciągnąć klientów dyskontów nie tylko jakością i ceną. Kluczem do sukcesu ma być szeroki wybór. W typowym supermarkecie o powierzchni 800 m kw. Tesco ma teraz oferować ok. 5000 produktów. W dyskoncie podobnej wielkości liczba produktów zwykle nie przekracza 1500.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • M. 2011-09-07 17:26:10

    W dyskontach zazwyczaj jest czysto, a Tesco przeważnie jest syf.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane