REKLAMA
REKLAMA

Tesco ściga się na ceny z dyskontami

Autor: portalspozywczy.pl 29 lutego 2012 08:50

W polskich sklepach sieci Tesco ruszyła akcja "Najtańszy koszyk codziennych zakupów". - Wybraliśmy 15 produktów, najczęściej kupowanych przez klientów. Dajemy gwarancję, że ów koszyk 15 produktów będzie tańszy niż koszyk tych samych kategorii najtańszych produktów dostępnych w dyskontach - wyjaśnia Michał Sikora, rzecznik prasowy sieci Tesco Polska.

REKLAMA

I dodaje: - Ceny produktów przez okres trwania akcji będą na bieżąco monitowane tak, aby wartość koszyka zakupów Tesco była niższa od ceny najtańszego analogicznego koszyka w sklepach dyskontowych. Na liście produktów mamy m.in. mleko, kajzerki, jogurty czy wodę źródlaną - generalnie, produkty pierwszej potrzeby.
Nowa akcja to nie tylko sposób na przyciągnięcie do sklepów Tesco kilientów sklepów dyskontowych takich jak Biedronka, Lidl, Netto czy Aldi, ale także szansa na promocję produktów pod marką własną sieci.

- Chcemy jeszcze raz zwrócić uwagę klientów na produkty z logo Tesco Value - to najtańsze produkty w swojej kategorii w sklepach Tesco. A o wadze ceny, szczególnie gdy zewsząd słychać o kryzysie, cięciach i oszczędnościach - nie trzeba przypominać - podsumowuje Michał Sikora.

Sieć Tesco ma w Polsce ponad 400 hiper- i supermarketów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA