Tesco: Sieci handlowe poszły za klientem na osiedla mieszkaniowe

Autor: dlahandlu.pl 18 listopada 2010 13:57

Jak powiedział Jarosław Wereszczyński, dyrektor operacyjny w Tesco Polska zachowania konsumentów od 2000 roku zmieniły się diametralnie. W 2000 roku klient spędzał w hipermarketach 7 godzin tygodniowo, szukając okazji cenowych.

- Od tego czasu polski klient stał się o wiele bardziej zamożny, dlatego nie chce spędzać czasu na łowieniu okazji, ale zaczął robić zakupy blisko domu, a zaoszczędzony czas poświęca na inne rozrywki. Za tym musiał pojść rozwój rynku detalicznego i stąd pojawiła się multiformatowość. Sieci handlowe poszły za klientem na osiedla, budując mniejsze sklepy, bliżej klienta. To nie jest ostatnia innowacja rynku. Klient na pewno zmieni swoje zachowania zakupowe jeszcze raz, a sieci handlowe będą musiały ten kierunek rozwój przyjąć, by odpowiedzić na potrzeby zakupowe konsumentów - podsumowuje Jarosław Wereszczyński, z sieci Tesco.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Alinka 2010-11-19 17:40:45

    W Tesco coraz drożej. Kiedyś robiłam tam okresowo duże zakupy. Teraz porównuję ceny. Jedynie mleko w kartonach kupuję w Tesco, bo cena jest najbardziej przystępna. Taniej niż w Macro.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane