Tesco: siłą napędową polskiego handlu są małe, osiedlowe sklepy

Autor: dlahandlu.pl 18 kwietnia 2011 06:33

Tesco: siłą napędową polskiego handlu są małe, osiedlowe sklepy

Często patrzymy na Tesco przez pryzmat hipermarketów. Jednak z łącznej liczby prawie 370 sklepów w Polsce, aż 250 to małe osiedlowe placówki - o powierzchni 1000 mkw. lub mniejszej. Od kilku lat małe sklepy są siłą napędową polskiego handlu. Dziś trzy na każde cztery nowo otwierane sklepy Tesco to supermarkety. Nie inaczej będzie w tym roku - chcemy być tam, gdzie są klienci. A ci w trosce o swój czas, coraz częściej wybierają zakupy w małych sklepach które są w stanie zapewnić im wszystkie produkty pierwszej potrzeby - pisze Dariusz Bator dyrektor operacyjny-małe formaty Tesco Polska.

- Liczba klientów supermarketów Tesco będzie rosła. Warto pamiętać o małych sklepach przy planowaniu kampanii promocyjnych
czy akcji marketingowych. W sklepach małego formatu - kontakt z klientem jest najbliższy. To te sklepy mogą pochwalić się najbardziej
lojalnymi klientami, którzy zresztą często są sąsiadami czy znajomymi pracowników - czytamy w biuletynie sieci skierowanym do partnerów handlowych.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 370 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. 

 

 




Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane