Tesco śladem Lidla zaczyna sporo inwestować w reklamy telewizyjne

Autor: www.dlahandlu.pl 14 sierpnia 2015 10:21

Tesco śladem Lidla zaczyna sporo inwestować w reklamy telewizyjne fot. youtube.pl, kanał Tesco Polska

Tesco coraz częściej pojawia się obok Lidla w zestawieniu brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Zgodnie z danymi Nielsena w ostatnim tygodniu (3-9 sierpnia) sieć przeznaczyła na ten cel 2 981 907 zł. Lidl w tym samym czasie - 5 939 981 zł.

To już trzeci raz w ciągu ostatnich miesięcy, kiedy Tesco postawiło na promocję w telewizji. W okresie 13-19 lipca sieć wydała 2 770 134 zł, wcześniej (29 czerwca - 5 lipca) -  3 211 689 zł.

Wydatki podawane są według oficjalnych cenników stacji TV.

Przykład Lidla pokazuje, że warto inwestować w ciekawe kampanie reklamowe. Być może opłaci się to również sieci Tesco, która próbuje odzyskać klientów i przekonać ich to zakupów w hipermarketach.

Przypomnijmy, Lidl zakończył właśnie trwającą trzy lata kampanię reklamową z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Sieć w tym czasie wydała na promocję w mediach ponad 1 mld zł. Poniesione wydatki opłaciły się. W ciągu trzech lat przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. podczas gdy Biedronka, główny konkurent na polskim rynku, zwiększyła przychody o 22 proc. wydając na reklamę ok. 600 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane