Tesco stawia na dyferencjację kategorii produktowych

www.portalspozywczy.pl 22 października 2014 14:32

Staramy się odróżnić od siebie poszczególne kategorie. Stwarzamy klientom poczucie wyodrębnionych światów, takich "sklepów w sklepie" - komentuje zmiany w sklepach Tesco dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Tesco Polska, dyrektor Działu Zakupów Żywności.

Jeśli chodzi o odzież, mamy stoisko F&F, które jest marką samą w sobie. Wyodrębniliśmy stoisko z artykułami do wyposażenia domu, kosmetyczne, zrobiliśmy bardzo dużo w Świecie Dziecka, który jest kombinacją produktów dużych, znanych marek producenckich, z naszą marką Tesco Loves Baby. To stoisko zmieniliśmy we wszystkich naszych dużych sklepach - mówi Grabowska.

Wiceprezes Tesco podkreśla, że ogromne zmiany przeszło również stoisko warzywno-owocowe. Zmienił się w nim asortyment, postawiono na nowe odmiany pomidorów, ziemniaków i jabłek. Oprócz tego Tesco poprawiło opakowania i zainwestowało w ceny, jak również wyposażyło swoje sklepy w nowe meble i wizualizację.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane