Tesco stawia na e-commerce

Property News 27 listopada 2012 13:57

Sieć Tesco ruszyła ze sprzedażą w internecie w maju tego roku w Warszawie. Następnie taką możliwość dostali klienci w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie i kilku miastach na Śląsku. - To kanał dystrybucji, któremu obecnie poświęcamy bardzo dużo czasu i uważamy go za bardzo przyszłościowy - mówi Dariusz Nowaczyk, dyrektor Działu Nowych Inwestycji, Tesco Polska.

Dariusz Nowaczyk podkreśla, że notowane wzrosty sprzedaży w internecie czasami wręcz szokują. - Dlatego w kolejnych latach będziemy bardzo mocno rozwijać ten kanał sprzedaży - dodaje.

- Coraz większa grupa klientów będzie przekonywała się do takiego rodzaju zakupów. Jest to dla nich najprostsza formuła. Zamawiają, płaca przy odbiorze, a produkty dostarczane są pod wskazany adres. Odpada problem dziwgania ciężkich zgrzewek np. z wodą. - podsumowuje Nowaczyk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane