Tesco stawia na jednodniowe promocje

Autor: pr 29 sierpnia 2013 14:13

Sieć Tesco z okazji swoich 18-tych urodzin przez cały wrzesień będzie proponować swoim klientom jednodniowe promocje obejmujące obniżki cen całych kategorii produktów. Każdego dnia promocja obejmie inną kategorię produktów.

Jak informuję przedstawiciele Tesco, „przez ostatnie lata wiele zmieniało się w samym handlu, jak i w oczekiwaniach klientów. Dziś dla klientów jednym z najważniejszych kryteriów wyboru sklepu na zakupy są ceny. Dlatego Tesco zdecydowało się wprowadzić wiele mechanizmów cenowych pozwalających na codzienne oszczędności. Przykładem takich działań jest niedawna kampania „Ciach!", w której Tesco obniżyło ceny kilku tysięcy produktów. Z okazji 18-tych urodzin Tesco w Polsce, sieć postanowiła zaproponować swoim klientom nowe rozwiązanie, czyli „jednodniowe promocje".
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane