Tesco stawia na poradnictwo w reklamie

Autor: dlahandlu.pl 31 marca 2015 21:05

Tesco stawia na poradnictwo w reklamie Fot. tesco.pl

Tesco przed świętami wielkanocnymi wprowadziło nową platformę komunikacji w radiu i telewizji - Pomocnik Tesco.

Platforma stanowi nową formę reklam, w których poza informacjami produktowymi znajdują się porady i inspiracje. 

Pomocniki Tesco to zbiór informacji , porad i ciekawostek na temat codziennych czynności takich jak zakupy, gotowanie czy sprzątanie. Dotychczas był dostępny w formie elektronicznej na stronie tesco.pl. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane